I Mandags skulle jeg skyde et vigtigt shoot og var derfor på kur hele sidste uge. Det har jeg filmet og I kan se noget af min kost og mit træningsprogram på én uge i denne video.

Træningsprogram:

MANDAG
1 times cardio: 30 min løb, 2000 m roning, rest tid: cykling.

TIRSDAG
2 x hold med Sara i Fitness DK (Puls & Styrke (varighed: 55 min) // Stram Op (varighed 55 min))

ONSDAG
1 x hold med Sara i Fitness DK (Stram Op)

TORSDAG
2 x hold med Sara i Fitness DK (1 x HIIT (varighed: 30 min) // 1 x Stram Op (varighed: 55 min))

FREDAG
Hviledag

LØRDAG
1 times cardio (inkl. 2000 m roning)
+ 45 min. styrketræning

SØNDAG
Warm Up: 3 km løb
Styrketræning (varighed: 60 min.)

18 COMMENTS

  1. Hej Lilja! Du er sej! Jeg har hørt at det er vigtigt med en hviledag efter træning, men det ser ud som om du bare kører på med fitnesshold hver dag – kan man godt det uden at miste noget af det muskelmasse man har opbygget???

  2. Virkelig fede videoer – mega inspirerende!!! Glæder mig altid til flere. Hvor er din hvide crewneck fra, som du har på, der hvor du fortæller om din morgenmad? 🙂

  3. Den her video er såååå motiverende! Er så glad for den her kanal! Hvor kommer motivationen og viljestyrken fra med en travl hverdag? Kæmper meget med det! love herfra <3

  4. Hej Lilja.
    Fed video og sejt gået! Håber du fik en god kage mandag 😉
    Jeg vil også rigtig gerne se flere af den type videoer og meget gerne med en almindelig uge. Her kunne det også være fedt at høre, hvad du ønsker at opnå med din kost og træning, og om du føler, du kommer i mål med det 🙂

  5. Vil du ikke være sød at lave en lidt længere video om vægttab (for os der ikke er i helt så god form som du er, og som ikke helt kan følge de øvelser du anbefaler)? 🙂

  6. Elsker dine videoer – virkelig inspirerende og motiverende til at få trænet!
    Hvor mange kilo er de håndvægte du træner med og hvor mange kilo den kettlebell du træner din mave med (den øvelser hvor man bøjer ned til den ene side – giver det menig?) 🙂

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here